INFORMACE O DODÁNÍ A PLATBĚ
V našem internetovém obchodě nabízíme online platbu platební kartou a můžete platit také v hotovosti nebo platební kartou. Kreditní karta u kurýra při objednávce na dobírku.
Bezpečnost vaší platby kreditní kartou zajišťuje náš SSL certifikát a spolehlivý systém. Borgun/ Cardpay. V současné době nenabízíme možnost bankovního převodu ani jiné platební metody.
Objednávat můžete z jakékoli země Evropské unie (kromě Finska a Estonska), samozřejmě v rámci společného trhu neexistuje žádná další platební povinnost,
protože naše výrobky jsou před vstupem do EU předběžně procleny.
Pokud jste si objednali, ale neobdrželi jste potvrzovací e-mail. Objednávky, neváhejte nás kontaktovat e-mailem (contact@mypodseurope.com) a my se
vám ozveme. Pokud jste si objednali a zaplatili předem, ale neobdrželi jste potvrzovací e-mail, neprodleně nás kontaktujte a v případě potřeby vám do 14 dnů vrátíme peníze na číslo účtu, na který jste si objednali. Které jste uvedli!
Pokud jste si objednali zboží platební kartou a částka nebyla stržena, objednávka bude nebo zrušena! V takovém případě prosím UPLATNĚTE novou objednávku!
V případě úspěšného zadání objednávky zpracujeme vaši objednávku do 24 hodin a poté ji bude trvat přibližně 2-5 pracovních dnů, než doručovací společnost odešle vaši zásilku.
Doručovací lhůty se mohou u jednotlivých kurýrů a v jednotlivých zemích lišit! Všem příchozím objednávkám bude přiděleno ID pro sledování, které můžete použít ke sledování svých výrobků. Na webových stránkách kurýra!
Pokud si přejete zásilku z jakéhokoli důvodu vrátit, neprodleně nás kontaktujte prostřednictvím contact@mypodseurope.com!
DŮLEŽITÉ: Vrácení zboží je vždy na vaše vlastní náklady!
Doručení výrobků nemůžeme ovlivnit, proto musíte v každém případě kontaktovat kurýrní službu! Všem příchozím objednávkám bude přiděleno sledovací číslo, které vám umožní sledovat stav zásilky na webových stránkách kurýrní služby!
V případě neúspěšného doručení si kurýrní služba zásilku několik dní ponechá, abyste si mohli domluvit termín doručení.
Pokud se doručení přesto nezdaří a kurýr nám výrobky vrátí, nebudeme moci doručit zásilku znovu a budete muset zadat novou objednávku! V případě platby předem vám samozřejmě vrátíme cenu výrobků, ale náklady na dopravu nesete vy. Pokud máte další dotazy, kontaktujte nás prosím prostřednictvím e-mailu na adrese contact@mypodseurope.com.
Belgie
GLS Belgium 1-4 days
DPD 1-3 days
Belgian Post -
UPS ~2-4 days
Bulharsko
GLS 2-5 days
DPD 1-4 days
Zasilkovna 2-6 day
Econt HD -
UPS ~2-4 days
Česko
PPl (DHL) 1-2 day
Czech Post Home Delivery 1-2 day
Packeta Parcelshops 2-3 day
UPS ~2-4 days
Chorvatsko
GLS 2-5 days
Croatian Post 2-5 days
UPS ~2-4 days
Dánsko
GLS 2-6 days
Post Nord -
DPD -
Francie
PPL 2-4 days
GLS 2-5 days
Colis Privé HD -
DPD -
UPS ~2-4 days
Irsko
GLS 2-6 days
DPD 2-5 days
Fastway HD -
PPL -
UPS ~2-4 days
Itálie
Packeta 2-6 days
GLS 2-6 days
PPL 2-5 days
HR Parcel HD -
UPS ~2-4 days
Litva
GLS 2-6 days
DPD 2-5 days
Omniva HD -
UPS ~2-4 days
Lotyšsko
GLS 2-6 days
DPD 2-5 days
Omniva HD -
UPS ~2-4 days
Lucembursko
GLS 2-6 days
DPD 2-5 days
UPS ~2-4 days
Maďarsko
DPD ~2-3 days
Německo
GLS 2-6 days
DPD 2-5 days
PPL 2-5 day
HERMES Pick-up Point 2-6 days
UPS ~2-4 days
Nizozemsko
GLS 2-6 days
DPD 2-5 days
DHL HD -
PPL -
UPS ~2-4 days
Polsko
DPD 1-4 days
Packeta Parcelshops 2-5 days
Packeta 2-5 days
GLS -
UPS ~2-4 days
Portugalsko
GLS 2-6 days
MRW Portugal 2-5 days
DPD -
Rakousko
DPD Austria 1-3 days
PPL 1-4 days
Zasilkovna 2-5 days
UPS ~2-4 days
Řecko
GLS Greece 2-6 days
Packeta 2-6 days
ACS HD -
UPS ~2-4 days
Rumunsko
Cargus Romania 2-4 days
Home Delivery -
GLS -
UPS ~2-4 days
Slovensko
PPL 1-3 days
GLS 2-4 day
Packeta Parcelshops 2-4 day
Packeta HD -
UPS ~2-4 days
Slovinsko
GLS 2-4 days
Packeta 2-4 days
Post HD -
PPL -
UPS ~2-4 days
Španělsko
PPL 2-4 days
GLS 2-6 days
Spanish Post -
UPS ~2-4 days
Švédsko
PPL ~3 days
GLS -
UPS ~2-4 days
Vzhledem k našemu pracovnímu vytížení může dojít ke zpoždění při doručování zásilek!