INFORMACE O DODÁNÍ A PLATBĚ
V našem internetovém obchodě nabízíme online platbu platební kartou a můžete platit také v hotovosti nebo platební kartou. Kreditní karta u kurýra při objednávce na dobírku.
Bezpečnost vaší platby kreditní kartou zajišťuje náš SSL certifikát a spolehlivý systém. Borgun/ Cardpay. V současné době nenabízíme možnost bankovního převodu ani jiné platební metody.
Objednávat můžete z jakékoli země Evropské unie (kromě Finska a Estonska), samozřejmě v rámci společného trhu neexistuje žádná další platební povinnost,
protože naše výrobky jsou před vstupem do EU předběžně procleny.
Pokud jste si objednali, ale neobdrželi jste potvrzovací e-mail. Objednávky, neváhejte nás kontaktovat e-mailem (contact@mypodseurope.com) a my se
vám ozveme. Pokud jste si objednali a zaplatili předem, ale neobdrželi jste potvrzovací e-mail, neprodleně nás kontaktujte a v případě potřeby vám do 14 dnů vrátíme peníze na číslo účtu, na který jste si objednali. Které jste uvedli!
Pokud jste si objednali zboží platební kartou a částka nebyla stržena, objednávka bude nebo zrušena! V takovém případě prosím UPLATNĚTE novou objednávku!
V případě úspěšného zadání objednávky zpracujeme vaši objednávku do 24 hodin a poté ji bude trvat přibližně 2-5 pracovních dnů, než doručovací společnost odešle vaši zásilku.
Doručovací lhůty se mohou u jednotlivých kurýrů a v jednotlivých zemích lišit! Všem příchozím objednávkám bude přiděleno ID pro sledování, které můžete použít ke sledování svých výrobků. Na webových stránkách kurýra!
Pokud si přejete zásilku z jakéhokoli důvodu vrátit, neprodleně nás kontaktujte prostřednictvím contact@mypodseurope.com!
DŮLEŽITÉ: Vrácení zboží je vždy na vaše vlastní náklady!
Doručení výrobků nemůžeme ovlivnit, proto musíte v každém případě kontaktovat kurýrní službu! Všem příchozím objednávkám bude přiděleno sledovací číslo, které vám umožní sledovat stav zásilky na webových stránkách kurýrní služby!
V případě neúspěšného doručení si kurýrní služba zásilku několik dní ponechá, abyste si mohli domluvit termín doručení.
Pokud se doručení přesto nezdaří a kurýr nám výrobky vrátí, nebudeme moci doručit zásilku znovu a budete muset zadat novou objednávku! V případě platby předem vám samozřejmě vrátíme cenu výrobků, ale náklady na dopravu nesete vy. Pokud máte další dotazy, kontaktujte nás prosím prostřednictvím e-mailu na adrese contact@mypodseurope.com.
Belgie
Packeta parcelshops -
Packeta home delivery -
Česko
Packeta parcelshops -
Packeta home delivery -
Chorvatsko
Packeta parcelshops -
Packeta home delivery -
Francie
Packeta parcelshops -
Packeta home delivery -
Itálie
Packeta parcelshops -
Packeta home delivery -
Litva
Packeta home delivery -
Maďarsko
FámaFutár -
Německo
Packeta parcelshops -
Packeta home delivery -
Nizozemsko
Packeta parcelshops -
Packeta home delivery -
Polsko
Packeta parcelshops -
Packeta home delivery -
Portugalsko
PT MRW Home Delivery -
Packeta Parcel Point -
Rakousko
Packeta parcelshops -
Packeta home delivery -
Řecko
Packeta parcelshops -
Packeta home delivery -
Rumunsko
Packeta parcelshops -
Packeta home delivery -
Slovensko
Packeta parcelshops -
Packeta home delivery -
Španělsko
Packeta parcelshops -
Packeta home delivery -
Švédsko
Packeta parcelshops -
Packeta home delivery -