Produkt byl úspěšně přidán! Zobrazit košík.

Doprava a platba

INFORMACE O DODÁNÍ A PLATBĚ

V našem internetovém obchodě nabízíme online platbu platební kartou a můžete  platit také v hotovosti nebo platební kartou. Kreditní karta u kurýra při objednávce na dobírku.
Bezpečnost vaší platby kreditní kartou zajišťuje náš SSL certifikát a spolehlivý systém. Borgun/ Cardpay. V současné době nenabízíme možnost bankovního převodu ani jiné platební metody.

Objednávat můžete z jakékoli země Evropské unie (kromě Finska a Estonska), samozřejmě v rámci společného trhu neexistuje žádná další platební povinnost, 
protože naše výrobky jsou před vstupem do EU předběžně procleny.

Pokud jste si objednali, ale neobdrželi jste potvrzovací e-mail. Objednávky, neváhejte nás kontaktovat e-mailem (contact@mypodseurope.com) a my se
vám ozveme. Pokud jste si objednali a zaplatili předem, ale neobdrželi jste potvrzovací e-mail, neprodleně nás kontaktujte a v případě potřeby vám do 14 dnů vrátíme peníze na číslo účtu, na který jste si objednali. Které jste uvedli!

Pokud jste si objednali zboží platební kartou a částka nebyla stržena, objednávka bude  nebo zrušena! V takovém případě prosím UPLATNĚTE novou objednávku!

V případě úspěšného zadání objednávky zpracujeme vaši objednávku do 24 hodin a poté ji bude trvat přibližně 2-5 pracovních dnů, než doručovací společnost odešle vaši zásilku.

Doručovací lhůty se mohou u jednotlivých kurýrů a v jednotlivých zemích lišit! Všem příchozím objednávkám bude přiděleno ID pro sledování, které můžete použít ke sledování svých výrobků. Na webových stránkách kurýra!

Pokud si přejete zásilku z jakéhokoli důvodu vrátit, neprodleně nás kontaktujte prostřednictvím contact@mypodseurope.com!
DŮLEŽITÉ: Vrácení zboží je vždy na vaše vlastní náklady!

Doručení výrobků nemůžeme ovlivnit, proto musíte v každém případě kontaktovat kurýrní službu! Všem příchozím objednávkám bude přiděleno sledovací číslo, které vám umožní sledovat stav zásilky na webových stránkách kurýrní služby!
V případě neúspěšného doručení si kurýrní služba zásilku několik dní ponechá, abyste si mohli domluvit termín doručení.

Pokud se doručení přesto nezdaří a kurýr nám výrobky vrátí, nebudeme moci doručit zásilku znovu a budete muset zadat novou objednávku! V případě platby předem vám samozřejmě vrátíme cenu výrobků, ale náklady na dopravu nesete vy. Pokud máte další dotazy, kontaktujte nás prosím prostřednictvím e-mailu na adrese contact@mypodseurope.com.

Belgie

Packeta parcelshops -

Packeta home delivery -

Česko

Packeta parcelshops -

Packeta home delivery -

Chorvatsko

Packeta parcelshops -

Packeta home delivery -

Francie

Packeta parcelshops -

Packeta home delivery -

Itálie

Packeta parcelshops -

Packeta home delivery -

Litva

Packeta home delivery -

Maďarsko

FámaFutár -

Německo

Packeta parcelshops -

Packeta home delivery -

Nizozemsko

Packeta parcelshops -

Packeta home delivery -

Polsko

Packeta parcelshops -

Packeta home delivery -

Portugalsko

PT MRW Home Delivery -

Packeta Parcel Point -

Rakousko

Packeta parcelshops -

Packeta home delivery -

Řecko

Packeta parcelshops -

Packeta home delivery -

Rumunsko

Packeta parcelshops -

Packeta home delivery -

Slovensko

Packeta parcelshops -

Packeta home delivery -

Španělsko

Packeta parcelshops -

Packeta home delivery -

Švédsko

Packeta parcelshops -

Packeta home delivery -

Logo

Vítejte v Mypods Europe!

Pro zobrazení této stránky musíte být plnoletí.

Ne