Produkt byl úspěšně přidán! Zobrazit košík.

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

OTÁZKY SOUVISEJÍCÍ S NAŠIMI VÝROBKY A BALENÍM 

  • Co je zapotřebí k tomu abys mohl kupovat od nás?

 Většina našich výrobků obsahuje nikotin, a proto jsou legální pro dospělé, musíš mít více než 18 let a vzhledem k povaze našich výrobků má každá země jiné předpisy, takže za jejich dodržování je zodpovědný zákazník.

  • Vyžadují naše výrobky čištění?

Naše výrobky nevyžadují žádné čištění, stačí otevřít hygienicky uzavřený obal, odstranit ochranné ventily a ihned si můžeš užívat kombinace chutí dle vlastního výběru!

  • Jsou výrobky vodotěsné?

Bohužel nástroje nejsou vodotěsné, ale to neznamená, že si nemůžete užívat svůj milovaný produkt během deštivého dne! Kapka vody jej nepoškodí, ale je třeba jej chránit před mytím a dlouhodobým kontaktem s vodou!

Bohužel nemůžeme poskytnout záruku na zařízení poškozené vodou!

  • V jakém balení se výrobek dodává?

Naše výrobky jsou zabaleny v krabici s QR kódem, který dokazuje jejich pravost. Krabička obsahuje samotnou tyčinku Elf Bar/HQD v hygienicky uzavřeném sáčku. Aby se předešlo možnému poškození během přepravy, výrobky se našim zákazníkům dodávají v obálce/krabici s bublinkovou fólií!

  • Jak zjistím, že je zařízení opotřebované?

Naše výrobky jsou jednorázové produkty na jedno použití, takže jejich kapacita je velmi závislá na používání. Pokud při kouření již nevychází kouř, kapalina se vyčerpala nebo je baterie vybitá, pokud se kapalina vyčerpá nebo máte pocit, že kouř chutná spáleně, váš výrobek již není použitelný. Použité výrobky odložte na příslušné sto určené pro nebezpečný odpad!

  • Objednal bych si ho jako dárek, jak diskrétní je balení?

Dbáme na to, aby naše balení bylo naprosto diskrétní, neuvádíme na něm žádnou značku, takže neexistuje důvod, proč byste nemohli překvapit někoho blízkého jedním z našich produktů!

  • Jakou mám záruku na objednané produkty?

Vzhledem k povaze našich výrobků je záruka platná pouze v určitých případech:
- tekutina rozlitá během přepravy, výrobek je nepoužitelný
- výrobek funguje bez použití
- výrobek se nenabíjí
- nefunguje ihned po vybalení (pokud se jedná o nenabíjecí výrobek)

PROBLÉM S CHUTÍ NENÍ ZÁVADOU, NEJSME SCHOPNI POSKYTNOUT NÁHRADNÍ VÝROBEK Z DŮVODU ŠPATNÉ CHUTI NEBO NECHUTI.
Závadu můžete nahlásit do 48 HODIN po obdržení balíčku zasláním ID objednávky.

DŮLEŽITÉ: Po uplynutí 48 HODIN nemůžeme přijímat žádné reklamace ani stížnosti na výrobky!
V případě uznání reklamace si můžete vybrat hodnotu vadného výrobku podle našich aktuálních skladových zásob! Aby byla reklamace přijata, musí být splněna všechna výše uvedená kritéria.

OTÁZKY  TÝKAJÍCÍ SE DOPRAVY, PLATBY

  • Chci provést nákup, jaké jsou možné způsoby platby?

V našem internetovém obchodě nabízíme online platbu kreditní kartou a při objednávkách na dobírku můžete platit také v hotovosti nebo kreditní kartou u kurýra.

Bezpečnost vašich plateb kreditní kartou zajišťuje náš certifikát SSL a spolehlivý systém Borgun/Cardpay.

Převod nebo jiné způsoby platby nejsou v našem internetovém obchodě momentálně k dispozici!

  • Mohu mít nějaké další platební povinnosti?

Objednávat můžete z kterékoli země Evropské unie (kromě Finska) a samozřejmě, v rámci společného trhu nemáte žádné další platební povinnosti, protože naše výrobky podléhají při vstupu do EU předběžnému clu.

  • Mám problém s objednávkou, ale zaplatil jsem předem, co mám dělat?

Pokud zjistíte, že jste zaplatili předem, ale neobdrželi jste e-mail s potvrzením objednávky, neváhejte nás kontaktovat e-mailem (contact@mypodseurope.com) a my vás budeme okamžitě kontaktovat!

  • Moje platba selhala, mohu částku uhradit dodatečně?

V případě neúspěšné platby bude vaše objednávka automaticky zrušena naším systémem, takže nebudete moci dodatečně uhradit částku vaší objednávky. Pokud se částka z vašeho účtu neodečtela, zadejte novou objednávku!

  • Jak se uskutečňuje dodávka?

Pokud je vaše objednávka úspěšná, zpracujeme ji do 24 hodin a po doručení kurýrní službě doprava bude trvat přibližně 2-5 pracovních dnů.

Čas doručení se může lišit od kurýra ke kurýrovi!

Příchozím objednávkám bude přidělena identifikační značka balíčku, kterou můžete použít ke sledování svých produktů na webové stránce kurýra!

  • Chci vrátit svůj balíček, jak to můžu udělat?

Pokud potřebujete zásilku z jakéhokoli důvodu vrátit, okamžitě nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu contact@mypodseurope.com!

LEŽITÉ: Vrácení zboží je vždy na vlastní náklady!

 

ŘEŠENÍ VZNIKLÝCH PROBLÉMŮ

  • Moje objednávka nedorazila, co mám dělat?

Náš tým se snaží všechny objednávky přichystat a zabalit co nejdříve, ale může dojít ke zpoždění, proto vás prosíme o trpělivost! Pokud však zaznamenáte mnohem jiné zpoždění než obvykle, kontaktujte nás e-mailem (contact@mypodseurope.com).

  • Chtěl bych změnit svou dodací adresu, údaje o objednávce, na koho se můžu obrátit?

Objednávkám se přiděluje sledovací číslo téměř okamžitě po jejich přijetí, takže vámi zadané informace bohužel nemůžeme změnit. Pokud vám ještě nebylo zasláno sledovací číslo, kontaktujte nás e-mailem (contact@mypodseurope.com) a my vám ho přidělíme! Ke kontaktování zákaznického servisu kurýrní společnosti můžete použít své identifikační číslo balíčku a oni vám pomohou změnit údaje!

  • V době doručení jsem nebyl doma, co můžu dělat?

Doručování produktů je mimo naši působnost, proto musíte vždy sami kontaktovat kurýrní službu! Všem přijatým objednávkám bude přiděleno sledovací číslo, které m umožní sledovat stav vaší zásilky na webové stránce kurýra!

Pokud se doručení nezdaří, kurýrní služba vaši zásilku několik dní podrží, abyste si mohli dohodnout termín doručení.

Pokud se doručení přesto nepodaří a kurýr vaše výrobky vrátí, nebudeme je moci doručit znovu! Pokud zaplatíte předem, cenu výrobků vám samozřejmě vrátíme, ale náklady na doručení budete nést vy. Máte-li jakékoli další dotazy, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu na adrese contact@mypodseurope.com!

  • Dostal jsem vadný výrobek, jak ho můžu vyměnit?

Náš tým pro tento problém vygeneroval personalizované kódy kuponů, které můžete použít k výměně/nákupu požadovaného produktu zdarma! Pokud si všimnete vadného výrobku, máte 48 hodin od doručení, abyste nám to oznámili e-mailem s fotodokumentací nebo videozáznamem! Dokumentace musí obsahovat: video s vadou výrobku a fotografie všech stran obalu výrobku.

LEŽITÉ:

Záruka se poskytuje pouze tehdy, jsou-li zaslány výše uvedené potřebné položky, pokud to není možné, máme právo vaši reklamaci zamítnout, proto se ujistěte, že jsou přiloženy všechny potřebné dokumenty!

Nemůžeme zaručit objednávky zadané během hromadného nákupu, jakmile se naše hromadná sleva odečte z nákupního košíku, záruka neplatí! Prosíme všechny, aby po doručení balíku vyzkoušeli všechny jednorázové výrobky!

  • Můj balíček přišel neúplný, koho mám kontaktovat?

Samozřejmě pokud zjistíte, že vaše objednávka přišla nekompletní, okamžitě nás kontaktujte! Pokud si toho všimnete již v době doručení (např. poškozený obal, otevřený), zásilku nepřebírejte a problém nám nahlaste, pokud jste si poškození nebo chybějící výrobek (výrobky) všimli až po doručení, máte 24 hodin na to, abyste nám to nahlásili spolu s doloženým obrazovým dokladem.

(Dokumentace musí obsahovat: fotografie všech stran obalu/krabice, fotografie přijatých výrobků)

Pokud potvrdíme, že vaše zásilka skutečně dorazila nekompletní, automaticky vám bezplatně zašleme objednávku s výrobky, které nebyly odeslány z naší viny!

 

JINÉ DOTAZY

  • Jak se mohu co nejdříve dozvědět o doplnění zásob?

Snažíme se naše zákazníky pravidelně informovat o nadcházejících doplněních, proto se vyplatí přihlásit se k odběru novinek (newsletteru)! Sledujte nás na našich sociálních sítích, kde jsme aktivní, a my vás budeme informovat o nových produktech a výherních soutěžích!

  • Kde můžu sledovat svou objednávku?

V případě úspěšné objednávky bude vaše objednávka zpracována do 24 hodin a vy budete informováni e-mailem (po doručení obdržíte e-mailem i fakturu). Potvrzení objednávky bude obsahovat sledování zásilky, které m umožní sledovat stav vaší objednávky!

  • Informace o hromadném nákupu!

Náš tým je otevřen jakékoli nové spolupráci bez jakýchkoli očekávání, proto myslíme i na naše prodejce a velkoodběratele! Na naší stránce v záložce "Prodejci" naleznete množstevní slevy, které náš systém automaticky připíše po přidání produktů do košíku! Množstevní sleva je k dispozici pro každého, kdo nakoupí nad minimální množství objednávky.

Chcete-li nakoupit nad maximální limit, kontaktujte nás prostřednictvím emailové adrese contact@mypodseurope.com.

  • Mám další otázky, na koho se můžu obrátit?

Náš zákaznický servis je k dispozici od pondělí do pátku od 8:00 do 17:00, můžete nás kontaktovat e-mailem (contact@mypodseurope.com). Pro usnadnění naší práce uveďte do předmětu zprávy identifikační číslo vaší objednávky a důvod vaší zprávy. Naše platformy sociálních médií jsou reprezentativní, vzhledem k jejich náročné přehlednosti na zprávy neodpovídáme, proto nás ve všech případech kontaktujte e-mailem.

Logo

Vítejte v Mypods Europe!

Pro zobrazení této stránky musíte být plnoletí.

Ne